مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اعلام کرد:

طرد کامل اتباع غیرمجاز دستگیر شده در کرمان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان اعلام کرد:

عدم بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای صنفی 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت:اصناف با عدم به کارگیری اتباع خارجی غیر مجاز در واحدهای صنفی،سهم بزرگی در برقراری امنیت در صنوف دارند.
کد خبر: ۱۳۳۲۰۰۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ احمد شمس الدینی،اظهار داشت:هر چند حضور نیروی کار خارجی در کشور ما مانند حضور اتباع ایرانی در سایر کشورها امری اجتناب ناپذیر است،اما برای بکارگیری این افراد در مشاغل مختلف قوانین و مقرراتی وضع شده تا نیروی کار داخلی نیز دچار خسران و زیان نشود.

وی بیان داشت:در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و بنا به قوانین و مقررات مرتبط با حضور اتباع بیگانه،واحدهای صنفی بایداز بکارگیری اتباع بیگانه و غیرمجاز بدون پروانه کار،در مشاغل مختلف خودداری کنند؛چراکه عدم رعایت این قوانین باعث بروز مسائلی در حوزه به کارگیری نیروی کار ایرانی،وارد شدن زیان هایی به کارفرمایان،بیکاری کارگران ایرانی و مسائلی از این دست می شود که خود زمینه ساز آسیب های بزرگتری خواهد بود.

سرهنگ شمس الدینی،با بیان اینکه بکارگیری اتباع بیگانه در واحد صنفی ممنوع است؛مگرباداشتن کارت اقامت وکار،تصریح کرد:فعالیت اتباع بیگانه در واحدهای صنفی بایدحتما در حضور متصدی و یا مباشر انجام شود که در غیر اینصورت در صورت مشاهده با متصدی واحد صنفی برخورد خواهد شد.

شمس الدینی،با اشاره به اینکه در این راستا بازدیدهایی در حال انجام است و خوشبختانه واحدهای صنفی در این خصوص همکاری بسیار خوبی بااداره نظارت براماکن عمومی دارند،یادآورشد:در صورتی که مشاهده شود اتباع بیگانه فاقد مجوز در واحد صنفی فعالیت می کنند اتباع بیگانه فاقد مجوز از کشور ترد و با متصدی واحد صنفی برخورد خواهد شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها